Diensten - D05 v.v. De Voliere Dordrecht

▼ Onze Sponsors ▼
Diensten v.v. De Volière Dordrecht
Diensten van de vereniging
● Gaat u op vakantie en is het u niet gelukt om een verzorger te vinden, laat het ons weten en wij gaan een oplossing proberen te vinden.
● Hebt u nog nooit uw vogels geringd en ziet u daar tegen op, een belletje en wij sturen iemand.
● Zou u graag uw volière of kweekruimte willen veranderen of vernieuwen en ziet u daar geen kans toe, wij komen u assisteren.
● Zou u graag wat meer informatie over uw vogels willen, een berichtje en wij gaan het proberen op te lossen.
● Ringen bestellen en u weet niet wat voor aantal en maten, wij zijn er om advies te geven.
● Hebt u eigenlijk wel zin om naar de contactavond te komen, maar u heeft vervoer problemen, een berichtje en wij gaan proberen een oplossing daarvoor te vinden.
● Zou u graag met de tentoonstelling meedoen maar u ziet geen kans om dit allemaal te regelen of u zit met vervoer, u weet ons te vinden en wij gaan u proberen te helpen.
● Hebt u verder nog een probleem, laat het ons vooral weten, als wij het niet weten kunnen wij ook niemand helpen.
● Heeft u producten te koop, die te maken hebben met vogels en het kweken van vogels. Wij hebben een webpagina gemaakt speciaal voor onze leden, zodat ze overbodige spullen kunnen aanbieden aan onze leden en bezoekers van de website.

© 2024 - D05 v.v. De Volière Dordrecht. Alle rechten voorbehouden.
Bijgewerkt: 29-02-2024